In een woning aan de Henry Moorepassage in Capelle aan den IJssel is maandagmorgen rond 06.30 uur een brand ontstaan. Een buurman zag vlammen in de woonkamer en rook uit de woning komen. De brand bleek te zijn ontstaan in een aquarium. Deze was door de hitte deels geklapt waardoor de vissen door de woonkamer lagen. De beesten zijn opgevangen in de badkuip en een aantal pannen. Er was één bewoner thuis toen de brand uitbrak. Deze persoon is niet gewond geraakt. De omliggende woningen zijn tijdelijk ontruimd geweest. Er is veel schade in de woning.

Bron en foto: AS Media

Laat een reactie achter